Podsumowanie ankiety zadowolenia klienta rok szkolny 2021/22

Z przyjemnością przedstawiamy wyniki tegorocznego badania jakości pracy naszej szkoły.

Musimy się pochwalić, że prawie wszyscy nasi klienci (97%) są zadowoleni z naszych kursów.

Większość osób widzi efekty nauki, co jest naszym priorytetem.

Z ankiet wynika, że kursanci bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach, nasi najmłodsi, czyli Teddy Eddie nawet w 100%. Odpowiedzi „raczej chętnie” zdarzały się jedynie w grupach egzaminacyjnych, ale są to kursy bardzo wymagające i intensywne, więc chwile zwątpienia są jak najbardziej zrozumiałe.

Bardzo byliśmy ciekawi, co nasi klienci sądzą o lekcjach online. Ponad 80% respondentów oceniło je pozytywnie. Bardzo nas to cieszy, ponieważ organizacja takich lekcji wymaga dużo wysiłku i czasem zdarzają się problemy techniczne, na które nie mamy wpływu.

Wiele pochwał padło też pod adresem naszych lektorów, których doceniacie Państwo za dobry kontakt z dziećmi, systematyczne sprawdzanie zdobytej wiedzy, duże zaangażowanie, pomysłowość. Na Państwa pozytywną opinię wpływa także mała liczebność grup i miła atmosfera na zajęciach.

Naszym pracownikom sekretariatu należą się szczególne wyrazy uznania, gdyż wszyscy uczestnicy ankiety wyrazili zadowolenie z pracy biura Master. Nasi klienci szczególnie cenią sobie szybki kontakt, profesjonalność, chęć pomocy i miłą obsługę.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszej ankiecie. Wszystkie uwagi i sugestie pomogą nam w planowaniu przyszłorocznych kursów.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.